måndag 16 september 2013

T-shirts



Sambon min sa till mig härom dan att han behövde ha några nya vardags t-shirt, åh vad glad jag blev. Det betyder ju att jag måste åka till tygaffären och det är ju såååååå svårt att komma därifrån utan något annat.
Hittade ett tyg till mig betydligt billigare än sambons :).

Idag så va jag tvungen att åka dit igen, hade såklart inte någon matchande tråd, så då "slank" det med 2 nya jerseytyger igen, 1 till sambon och 1 till mig. Mitt låg i stuvkorgen, alltså 30 % avdrag., så fick en bit på ca 80 cm för 67 kr.

1 kommentar:

  1. Har också fått för mig att det är väldigt fint i våmb kyrka :)
    Kommer kanske att bli bröllopet på billingehus nu. Sambon vill inte däldernas, vet inte varför riktigt. Han tycker inte de är så fint osv. Så vi får se.. Bli kanske billingehus nu i december eller kyrkan i stan senare i vår..

    SvaraRadera