onsdag 28 september 2011

Utlottning

Nu är det dax för utlottning.

Jag lottar ut denna underbara Sjal, Annis.



Det du behöver göra för att vara med i utlottningen är:


Kommentera detta inlägg.

Bli följare av min blogg.

Länka från din blogg, till detta inlägg. (om du har någon).
Annars lämnar du mailadressen.

Du kan alltså få 3 lotter.

Vinnaren drar jag den 13 oktober, så till och med den 12 oktober kl 23,59 har ni chansen.


Jag vill bara tillägga att jag har granskning av kommentarena, så kommer er kommentar inte upp med en gång så är det inte fel på blogger.

18 kommentarer:

  1. Hoppas man kan vinna med en lott
    Dessutom så är det precis min färg

    SvaraRadera
  2. Jag är följare av din blogg sedan tidigare. Ska lägga en länk om en stund. Och kommenterar gör jag ju nu.

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Det var en fin vinst! Klart att jag vill vinna Annis sjalen:)Tre lotter tack.H.Tilda

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina sjalen. Jag har länkat och hoppas nu på turen med 2 lotter. // Cathrine

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vara med och tävla om den fina sjalen! Följare är jag redan. =)

    SvaraRadera
  6. hej.. jag är gärna med o tävlar..blir följare o så skall jag länka från min blogg.. blir det 3 lotter då.. häls nattugglan Christine

    SvaraRadera
  7. Hej! Fin sjal.... den skulle passa mig som födelsedagsvinst... jag fyller år dagen före utlottningen. Jag länkar i min blogg och blir följare av din. = 3 chanser
    BloggarPaula

    SvaraRadera
  8. Har lagt till din blogg i min blogglista, så att jag kan följa dig, jag har länkat från min blogg!
    Jag vill så gärna vara med i utlottningen av den fina sjalen med 3 lotter!
    Ha det gott!
    Christina

    SvaraRadera
  9. Hej, jag vill gärna vara med i din utlottning. Väldigt fin sjal! Tre lotter till mig//Christina

    SvaraRadera
  10. Klart jag vill vara med i din utlottning! Tre lotter till mig // Christina

    SvaraRadera
  11. Klart att jag vill vara med i utlottningen av en så fin sjal. Lägger till mig som följare = 2 lotter.

    Ha de gott.

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tar en lott :)

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Hello dear! So beautiful your handmades! Your work is so lovely! Loved! I've posted this on my sidebar, by date. Thanks so much for this lovely chance, Rachel :D
    Follower's name: Rachel Berault

    SvaraRadera
  14. Jag har försökt lämna kommentar ett par tre gånger och den försvinner bara ut i rymden ... Men nu funkar det visst!
    Jag vill gärna ha två lotter för jag länkar :D

    SvaraRadera
  15. jag vill gärna vara med!
    maria_pahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. beautiful ♥ ♥ ♥ I hope all the best
    3 lotter
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvaraRadera
  17. Den sjalen skulle jag verkligen vilja ha. Hoppas på tur med en lott :)

    l.wang(a)live.se

    SvaraRadera
  18. empty_heart@live.se13 oktober 2011 kl. 10:02

    Min kommentar har inte kommit med.Jag som tycker sjalen är så fin.Grattis till den som vinner.
    Hälsning Monika O-sson

    SvaraRadera